25 Şubat 2008 Pazartesi

Neden blog a yazmak Cenedra?

Bir başlayayım da gerisi gelir dedim. Girişlerde hiç bir zaman usta olamadım zaten. Kompozisyon derslerinde de iki saat giriş paragrafını düşünürdüm. Ama bir başladım mı da hep güzel olurdu.
Ayıptır söylemesi 85 ten aşağı not almazdım kompozisyon sınavlarında. :)
Ha tabi merak etmeyin, giriş-gelişme-sonuç şeklinde kompozisyonlarla canınızı sıkmayacağım.
Peki napacağım?
Güldürürken düşündüren, düşündürürken konuşturan, konuştururken dinleten,dinletirken ağlatan, ağlatırken güldüren ve tekrar güldürürken düşündüren cinsten yazılar;
tabi ki yazamayacağım...
Ben buraya içimi dökmek, dertlerimi sıkıntılarımı sizlerle paylaşmak, paylaşırken düşündürmek,düşündürürken güldürmek ( eeeh yeter be dediğinizi duyar gibiyim:P) için yani kısacası kendimi internet alemine bir adım daha açmak için;
burada değilim.

Yazmayı özledim ben.

Tabi ki içimi de dökerim, paylaşırım da dert tasa...Tabi tipik " Ya kendim için yazıyorum ben. Okumasın kimse fark etmez." diyemem asla. Yoksa günlük diye bir şey var. Buraya yazıyorum çünkü okunsun istiyorum.Mesela; hey sen!Bu yazıyı okuyan insan!Beni mutlu ediyorsun şu an!Bunu özledim;

Yazmayı ve okunmayı...

Uzun lafın kısası, yazarken okunalım, okunurken yazalım. ( - Kes artık Cenedra!)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

bana da hayırlı olsun demek düşer o zaman.. 'oşgeldin be sanal dünyanın, 01'lerden oluşan sayfalarına..

Müslüm Gürseks dedi ki...

oo gençler bilöng yapmı$!

eeöö nice güzel yazılara falan derken gerçekten acayip olaylar bunlar demi$ bulundum.

-mustafa sandal

FRoST dedi ki...

Hayırlı olsun kuzen. Bu Cudas insanının ne kadar kirli çamaşırı varsa dök ortaya :P

Ayna-i Marzî dedi ki...

Hayırlı olsunü blog kardeşliğine hoş geldin :P

Dilan dedi ki...

sağolun arkadaşlar :)

OttO dedi ki...

Topraam hayırlı olsun. Allah yazdığını altın etsin...

Yahuda dedi ki...

Çok güzeel, sevgilim çift kişilikli çıktı.