29 Temmuz 2008 Salı

Hareket Vakti

Umay Umay'ın bir şarkısıydı bu. Hareket vakti..
Biraz hüzünlüdür ama.
Ben hüzünlü değilim pek.Heycanlıyım!
Yarın (ya da işte bu akşam) saat 20.30 da yunanistana doğru yola çıkıyorum.
Selanik-Atina-Patras yolunu izleyip oradan da 10 günlük italya gezimize başlayacağız arkadaşım Ezgi ve ben. (ya da can yoldaşım ezgi diyeyim. 12 senelik arkadaşımdır kendisi. candır ciğerdir.)
Tabi interrail dan kanlı bıçaklı gelmeyelim de :P
Hüzünlüyüm ama biraz...
Sevdiklerimle çok sık uzun uzun konuşamayacağım.
Ama sayılı gün çabuk geçer.
Özlem içimde büyüse de günden güne, italya nın büyüsü bir nebze azaltacaktır bu özlemi. (umarım yahu..ühü)
Çok şeker bir not defteri aldım kendime.
Günlük tutacağım.
Üşenmezsem de silva gibi blog a yazıp sizlerle paylaşırım deneyimlerimi.
İlerde bu deneyimler size de yardımcı olabilir.
Aynı silva nın bana fark etmeden yardımcı olduğu gibi.(Genova diye yanlışlıkla cenevre ye gitmem mesela asla. :P)
Umarım oralarda ölmem kalmam yahu.
Şşt siz de rahat durun!
Birinizin bile başına bir iş gelmesin valla gebertirim!
Gittiğimde nasılsanız geldiğimde de öyle olun...
Kendinize dikkat edin ben yokken, valla aklım siz de kalır.
Ben zaten...Battı balık yan gider hesabı.
Beni düşünüp hiç merak etmeyin,ben muhtemelen Roma'da antik kalıntılar arasında foto foto dolaşıyor olacağım.Ya da venedikte bir kanalda kayıkla geziyorumdur...
Ha tabi trenlerde sürünüyor da olabilirim, hatta sıcaktan kokuyor, uykusuzluktan ölüyor, açlıktan tükenmiş de olabilirim...
Bakalım neler olacak...:)


Hadi kalın sağlıcakla...

1 yorum:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Güzelce git, güzelce dön. Merakla ve dört gözle bekliyoruz fotoğraf ve izlenimlerini. Ve seni =)